.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیمی از صنایع مازندران فعال نیست

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران از فعاليت بيش از 50 درصد ظرفيت توليدي صنايع و معادن استان خبر داد.

مرتضي هاشم‌پور در نشست شوراي راهبردي صنعت و معدن مازندران اظهار داشت:‌ آنچه كه ارزش افزوده در مجموعه صنعت استان محسوب مي‌شود 81 واحد است كه با متوسط بالاي 50 درصد به كار و تلاش مشغولند.

وي با اشاره به اينكه فعاليت تعدادي از صنايع استان به بيش از 100 درصد رسيده است اضافه كرد: صنايع چوب و كاغذ مازندران با 80 درصد و آرين‌سيناي مازندران با 70 درصد ظرفيت در حال توليد هستند.

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران از واحدهاي پويا چوب و تخته فشرده شمال نيز به عنوان واحدهاي فعال در مازندران با ارزش افزوده بالا ياد كرد.

هاشم‌پور با تأكيد بر اينكه شايد واحدهايي نيز در استان هستند كه تعطيل شده باشند، اظهار داشت: با چند واحد تعطيل شده نمي‌توان ميزان فعاليت صنايع را اعلام كرد.

وي از آمادگي سازمان صنايع و معادن استان براي پيشنهادهاي مصوب در سفر سوم هيئت دولت به استان خبر داد و خاطرنشان كرد: پيش‌بيني مي‌شود بهترين روش استقرار صنعت شهرك‌هاي صنعتي هستند.

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با يادآوري اين نكته كه پيشنهادهاي تصويبي سفر سوم هيئت دولت در معدن و زمين‌شناسي كمتر ديده شده است اضافه كرد: جاي كار در اين دو رشته در استان فراوان مشاهده مي‌شود.

وي از سفر وزير صنايع به مازندران در طول دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: محرابيان در حداقل دو يا سه مراسم افتتاحيه دهه فجر در مازندران حضور مي‌يابد.

هاشم‌پور با اشاره به اينكه تا پايان سال جاري 300 ميليارد تومان به حجم سرمايه‌گذاري صنعتي استان اضافه مي‌شود اعلام كرد: در سال جاري بيش از 250 واحد صنعتي با سرمايه‌گذاري 250 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده است.

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران در خاتمه از افزايش 30 درصدي حجم سرمايه‌گذاري در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1388
این است شعار عدالت محوری دولت دهم، 2900 واحد با ظرفیت 20% کار کنند و تعطیل شن مشکلی نیست ولی 80 تا واحد با ظرفیت 50% کار کنند عالی است، امیدوارم برای خود مسئولین هم این نحو توجیه کردن رضایت بخش نباشه که وا اسفا. اگه میگین اولویت صنعتی استان در شهرکهای صنعتی است بدونید که اینا صنایع کوچکن و همشون با مشکل مواجه اند.
نا شناس 29 دي 1388
ميتونيد از دكتر مقيمي كمك بگيريد ايشان استعداد خاصي در بدرقه شركتهاي معتبر به خارج از استان دارند !!!!!!!!!!!!

طبق دستور رئيس جمهور ميبايست شركتها از تهران خارج ميشدند ولي اقاي مقيمي اشتباه متوجه شده بجاي اينكه بقيه شركت حفاري شمال رو از تهران به مازندران بياره يك قسمت كوچيكي كه از اين شركت بزرگ نفتي در مازندران بود رو به تهران هدايت كرد و يك پايگاه متروكه رو در سواحل بهشهر نگه داشت
همانطور كه گفتم نبوغ ايشان فوق العاده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.